Saturday, August 21, 2010

21/o8/2010 bersamaan 17:13 pm juga merangkap ari sabtu..wee

hari ni aku merasakan kelainan sikit sebab bangun lambat kut...sengal;p dah la xbangun sahur....teruk betul anak dara ni...ish2 bangun2 pening gler kepala..padan!!haha usap muka, astaghfirullahalazim...memang kumpul keletihan selama seminggu...dan tanpa lengah ku gi toilet..mandi ler, shampoo habis?ha..tanda tak baik ni...
pastu, aku gi check henfon aku, banyak gler miskol dari .....ngeee~~~~ aku TAK DATANG perjumpaan ke tadi??? hebat sungguh belle....hebat sangat....hahaha

********

kerusiku tarik...duduk menghadap pc..perkara pertama, tengok game cafe ku, makanan ok tak....nasib selamat....;)) bukan apa, dah 2x hangus...ada member aku gelak2...hampeh...dia kata, "aku harap kau tak da rancangan untuk buka CAFE k...aku takut bankrappp..." ececece perli gler...
dah tu, selepas semuanya didapati selamat, aku buka note book aku lak,..check list senarai HOMEWORK la katakan, appoinmentt22 ekekeke.......al-fuyu fuyu...hehe
BERLAMBAK gilerr wehh..........banyak gilerrr..........but, CHEEL....cool jerk beb....

********

BISMILLAHIRAHMANIRAHIM...taaaa daaaa~~~~!!!!!!!!!!!!!!!!
tup tup...da 4 minit mesyuarat siap...alalala ngeee......cumel x?ngee
aku harus siapakan...pasti! ada lagi 16 - 3 =13 lagi........fuh...
sambung nanti la yer...lau da nak kat siap aku gitau ...wee~~doakan ku;p

No comments:

Post a Comment