Sunday, August 22, 2010

hari ini 22/o8/2010-ahad

hari ni..erm, kenapa aku rasa cam suam2 kuku..?tapi kuku aku xla sesuam mna pun..urm...langit dan awan cerah je...mungkin sebab puasa kut....??!@#$%^&* wink wink...kepala mulai tingtong...pe kena mengena awan dengan puasa ha?! sengal la ko ni....

*********
menghitung detik-detik itu.....
aku merasakan seakan berat mengatakannya..
namun, aku sedar...
lambat-laun dia pasti tahu...
mengenangkan itu...
aku jadi keliru....
adakah engkau punya perasaan yang sama sepertiku?
(biarkan persoalan ini..)

*********

love is a cycle..
when you love, you get hurt..you hate...
when you hate, you try to forget...
when you try to forget...., you start missing...
eventually you'll fall in love again....

*********

di mana aku sekarang ni?"belle.....oh belle....",terdengar ketukan pintu bertalu2...."oh belle!!!!! ko ni pekak ke.."
"masuk...MASUKLAHH!!!!!!!!" eish....aku menjawab dengan berbasa-basi..dia yang pekak, gerutuku sendirian..ahaks...ops..mak aku cakap, jangan cakap macam tu, tak baik...maafkan aku ye kawan, bisikku dalam hati.."ko nak pe,ha?pagi2 bute ketuk pintu uma org...nk kata nk sarapan, ko pose...pe dyer??"........
"ala ko ni bell....erm.....aku ada masalah la...erm...erm2....cam ni....blablabla.....", bebel nya.....
"maaf yer kawan, sebenarnya sok aku ada test la...teori lak ue...pas setel test aku setelkan test ko lak ye?amacam?wink wink;p" kenyi2 mata sikit...agagaga..aku bukan xnk tolong die ue, but, selesaikan masalah sndiri dlu la yerk.....uhu


**********

aku rasa arini aku macam mamai2 la......tapi, nak xnak dah siapkan 11 kerja out of 17lists...................argh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! xda mood der skrang nih.,,,,erm.......blogger ni je la cam diari aku..
just now, my fren ask me to complete her survey paper....adeh;S ngeee
ada ke antara solan tu tanya ku, adakah anda mengalami masalah emosi?bila?
aku jawab...ada, SEKARANG! hahax...


eweweweww~~~Lalalalala YERBAAA` bel tingtong arini~huuu

No comments:

Post a Comment