Wednesday, August 25, 2010

26/o8/2010-o3:16am

salam ramadhan.salam 1malaysia. salam ceria pagi .
anda kini bersama saya, dengan menggunakan mode sederhana ceria.
 mungkin kerana saya baru sahaja bangun tidur.;p



ucuknyer baru bangun tidur..ngee;p

********

bermula dengan langkah longlai menuju ke arah cafe dengan memakai set full uniform berpengakap(arini kan ari RABU)..cafe tutup..hehe..aku bernasib baik bus ttbe muncul ..;) dengan malas2 lagi, terus naik bus, dan duk kat depan skli..aku tringat waktu first2 msuk sini..

mana bas ni..slallu bus ni dtg kul bpe..aku nk gi clas ptut kna tgu bas kul bpe..lmbatnya bas ni..adeh...last2 aku jalan kaki turun bukit..(masa tu tatau ada jalan shortcut..msa tu cafe adalah tmpat shortcut yang terbaik..pastu dah separuh jalan, tbe2 bas tu lalu dengan tiada perasaan..haha)

lucu gak ble ingt balek..skrg ni, kuar2 dah de bas..tak risau dah.,tapi, aku still selalu ber EXERCISE masa tu..da msuk thun dua, aku lebih suka jalan kaki turun bukit, lalu laluan dalm blok aku..(rupenya ada lagi shortcut terhebat)ehe' tu pun gara2 ramah mulutnya pasal ..nk meneroka blok sendiri..

yerla..macam dalam gua..or bilik2 rahsia..org lau buat sesuatu tmpat, msti ada pintu MASUK dan PINTU kuar..btui x?pndai2..

********

arini nasib baik sikit kut..or kebetulan..;)ttbe terasa nk ckp, i love wednesday by today..hehe..even balek kul 7pm clas, xterasa letih sgt.erm, apapun, aku stil rasa kegeraman dgn ada sorang mamat yang berlagak gler bgus..menyampah.huh
aku tak suka satu kumpulan dgn dia..knpa la..ya allah, kau lindungilah hambamu dripada mengumpat dia..sia2 je..tapi, tak tahan sgt, nk share..last2 aku terpaksa luah kat bst fren aku, merangkap akak dlm talian ktorang..
yerla, lau simpan takut leh stres...bnda ni menSTRESkan aku lau nk dibandingkan dengan study aku..
siap ko ...aku menci ko!!
aku takkan nangis disebabkan sikap ko tu tau x!aku benci sikap ko tu..berubahla.ee











********

berbuka dengan nasi putih+ayam bakar+sambal belcan yang sgt perghh.....=sedap sgt..
ngn kwn2..selamat berpuasa.

*kita berpuasa bukan setakat menahan nafsu makan, nafsu minum....tapi, nafsu amarah..jadi, belle. bersabarlah, kerana sabar itu akan membuahkan rezeki yang ;) ...amin, insyaallah.
hidup mesti ada cabaran!yey



********

berkenaan cinta hatiku..;) dengarlah..aku menginginkan sekali untuk terusan setia dan mencintai si dia..dan harap, segla yang telah berlaku dijadikan pengajaran..;) one to the power of three..^3

No comments:

Post a Comment